duminică, 18 octombrie 2015

Ireland

Tara spiridusilor ne-a gazduit timp de o superba saptamana ... A fost o calatorie in timp, o calatorie unde pasii ne-au fost calauziti de un grup de oameni minunat de calzi si frumosi! Irlanda este destinatia pe care am promis sa o revedem cat de curand. Am vizitat nenumarate pucte de atractie printre care si locurile un "Game of Thrones" a fost filmat, am invatat sa ne turnam singuri paharul nostru de bere Guiness chiar in fabrica,am admirat peisajele ce iti taie rasuflarea,am dansat si am baut si iar am dansat! Cu o cultura fastuoasa si cladiri ce te imresioneaza prin maiestria si varsta lor, am calatorit in lung si in lat. La bratul celor doua cupluri romano-irlandeze ce au ales sa isi viziteze tara "gazda", am descoperit, am ras, am povestit, am creat amintiri superbe! Romani frumosi de peste hotare: va multumim pentru ca existati si pentru ca sunteti mandrii ca sunteti romani! Va multumesc pentru sufletele voastre si pentru ca sunteti atat de minunati! Va pup pe suflete,C.

Niciun comentariu: