duminică, 16 august 2015

And it all started...

    In urma cu aproape 5 luni, ma regaseam la un restaurant din Ploiesti unde fusesem invitata de finii mei pentru a vedea prezentarea celui mai revolutionar proiect din cate exista! La sfarsitul prezentarii am hotarat ca este fix ceea ce cautam:propria mea afacere si modalitatea prin care voi putea calatori in cel mai frumos mod posibil! Si cum este vorba de o afacere,am stiut ca am nevoie sa ma instruiesc pentru a ma putea dezvolta cu succes! Asta se intampla pe 19 Martie 2015!  2 zile mai tarziu,eram in Bucuresti,intr-o sala cu aproximativ 150 de oameni frumosi,calzi,entuziasmati si plini de viata! In scurt timp, avea sa inceapa acel training de care toti cei din sala aveau nevoie,tinut de..El! El...barbatul care inainte sa salute,reusise deja sa amuteasca gurile tuturor celor prezenti! El era cel care ,aveam mai tarziu sa aflu, era sursa de inspiratie a mii de oameni! El, cel care daruieste zi de zi o parte din el tuturor celor care au urechi sa asculte si  minte sa asimileze! El, cel care, avea sa imi devina iubit, partener , suflet pereche, frate, tata, exemplu, mentor... 
   ....vei cere ceva, si ti se va da ce Ai nevoie!
               C.

Niciun comentariu: