vineri, 21 august 2015

London

     Un bilet de avion catre Londra cumparat cu ceva timp in urma, ma scoate din frenezia pe care o traim si ma plaseaza in avion, cu mii de ganduri si bagaje, cu zeci de vise si intrebari! Au urmat 3 zile de ratacit pe strazile Londrei...3 zile in care am admirat oamenii, zile in care priveam in gol, zile in care ma cautam. Ma pierdusem!    Incercam cu disperare sa inteleg ce simt,ce traiesc, ce traisem cu o saptamana in urma si ce simteam atunci! Eram debusolata si ...apoi a venit acel telefon-"Ce faci maine la 11:30?" Am spus-"Nimic.De ce?" - "Ai putea sa vii la aeroport sa ma iei?"...... 
    12 ore mai tarziu, cu o cafea in fata si cu o galagie de emotii, eram pregatita sa imi intampin iubitul! Noul meu Iubit! 
    Londra a fost altfel la bratul lui! Calatoriile cu metroul au fost mai placute in dreapta lui,muzeele au fost mai interesant de vizitat, tot orasul era mult mai plin de emotie, sarutarile erau mai pasionale! A fost o saptamana Magica!
   Revenind in cotidian, in Bucuresti, la 4 dimineata, cu putini aburi alcoolici, iubitul meu fabulos hotaraste sa imi faca o surpriza- eu,el,ochi inchisi,mers coordonat de el,incapere intunecata,liniste. Cand am deschis ochii, el imi canta la pian o superba melodie intr-o biserica ,numai pentru mine! 
      Atunci am stiut- El e !

               C.

Niciun comentariu: