miercuri, 9 septembrie 2015

Cyprus

De data asta fac bagajele cu zambetul pe buze , plina de sperante si cu o galagie de emotii! Astazi e ziua in care merg spre imbarcari la bratul Lui, astazi am pe acel cineva in dreapta mea atunci cand privesc norii, astazi zbor alaturi de el! Cipru este formidabil! Caldura suportabila, oameni frumosi, locuri superbe, mancare extraordinara! Asistam la crestinarea unui superb copil extraordinar, o minunatie zimbitoare! Cipru este minunat si noaptea, in rochie de gala si frac, cu pantofii in mana si mergand mai mult de ora pe malul marii! Stelele sunt superbe, si privirile mai intense, chiar si cuvintele au parca alt efect! Atunci am avut ocazia sa fac cunostinta cu o alta latura a Iubitului meu ca care nu o cunosteam atat de bine. Atunci am aflat ca el se pricepe al naibii de bine la Public Speaking si mai mult de atat, ca se pricepe fantastic de bine sa faca oamenii sa planga! Atunci am invatat sa apreciez omul care reuseste sa isi impartaseasca povestile vietii lui in fata a sute de straini! Atunci am stiut: el face tot posibilul pentru a ajuta in orice mod, toti oamenii pe care ii intalneste , chiar daca asta inseamna sa scotoceasca in sufletul lui! O calatorie in care am vazut locuri nestiute de mine, mi-am descoperit iubitul, si am cunoscut o multime de oameni minunati, calzi, deschisi, oameni in compania carora m-am simtit minunat si din jurul carora nu ai fi vrut niciodata sa pleci! Totusi, a trebuit sa ne intoarcem repejor in tara , pentru ca al meu Domn avea o surpriza: Bilete la Gala K1! Desi recunosc ca nu am fost atat de deschisa la inceput, considerand ca e un show special creat pentru Masculi, ajungand acolo am realizat ca tot testosteronul ce plutea dens in sala, m-a facut sa stau pana la sfarsit si chiar sa imi placa ceea ce vad! Despre o saptamana din viata noastra...

Niciun comentariu: