miercuri, 9 septembrie 2015

Dimineti..

Unele sentimente sunt mult mai frumoase cand le traiesti pur si simplu..exact asa cum se manifesta ele inlauntrul tau, fara sa le diseci! Cam asa am facut si eu in acea insorita dimineata de Joi! Am deschis ochii si te-am vazut langa mine, cu capul cufundat in perna, respirand greu , zambind si visand! Asta e momentul in care nu ma satur sa te privesc.Sunt acele momente in care mi se deruleaza cele mai frumoase momente ale noastre... astea sunt secundele in care imi aduc aminte fiecare zambet, privire, sarut, atingere....fiecare gest de-al tau. Uneori am impresia ca imi spui atat de multe lucuri frumoase cand dormi.. Si imi dau seama ca ce traiesc langa tine, nu se va evapora niciodata din memoria mea! Uitarea e doar o scuza a spiritului.E imposibil sa uiti!! De cand te-am cunoscut, sufletul meu mananca..sufletul meu se hraneste doar cu ceea ce are nevoie, ii dai numai ceea ce are el nevoie! Si te trezesti..si imi zambesti...si ma saruti...si aud acel "Buna dimineata!" pentru care sunt sigura ca unii ar fi in stare sa ucida doar pentru a simtii ce simt eu cand iti aud vocea! Un mic dejun copios, putina leneveala si privit la unison, dupa care...Stii praful?! Da, praful de pe mobila..cel pe care oricat de mult incerci sa il alungi sau macar sa il diminuezi, nu neaparat pentru ca te deranjeaza,ci poate pentru ca te panicheaza prezenta lui, sau poate pentru ca iti taie respiratia...Cam asa esti Tu! Te-ai asezat usor, tacticos, uniform, peste tot,in sufletul meu...mi-ai acaparat tot;ganduri, simturi, trairi, idei, vise. Esti pretutindeni.Si pentru prima data in viata mea, nu vreau sa fac curat..nu vreau sa sterg praful! Cred cu tarie ca sunt atrasa de tine la un nivel profund, elementar, deocamdata de neinteles. Astea sunt diminetile pentru sufletul meu.
Iti multumesc pentru fiecare dimineata speciala! C.

Niciun comentariu: